آخرین تحولات بازار رمزارزها

بیت کوین وارد کانال ۲۱ هزار دلاری شد / افت ۸ درصدی اتریوم

در چند روز اخیر بازار رمز ارزها نزولی بوده و بیت کوین وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده است، اتریوم هم در کانال ۱۵۰۰ دلار معامله می شود.

به گزارش اکونگار به نقل از اقتصادنیوز؛ در چند روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال با فشار فروش مواجه بوده و بیت کوین که چند روز قبل به نرخ 23360 دلار نیز رسیده بود، اکنون با وجود رشد یک درصدی که امروز داشته، در حدود قیمت 21900 دلار معامله می شود.

به عبارتی بیت کوین طی چند روز نه تنها کانال 23000 دلار را از دست داد، بلکه از کانال 22000 دلاری هم سقوط کرد. بازده هفتگی بیت کوین اکنون منفی 6 درصد است اما در مقیاس ماهانه همچنان این ارز دیجیتال مثبت باقی مانده و رشد 15 درصدی را نمایش می دهد.

بیت کوین با ارزش بازار 422 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 15 میلیارد دلار معامله شده است. شاخص ترس و طمع بیت کوین هم به عدد 50 رسیده که محدوده خنثی است و بلاتکلیفی بازار را نشان می دهد.

افت 8 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم هم امروز مثبت است و با افزایش قیمت یک درصدی، در حدود 1530 دلار معامله می شود. اتریوم از قیمت 1680 دلار تا این قیمت پایین آمده و مثل بیت کوین، در چند روز گذشته فشار فروش داشته که منجر به کاهش قیمت شده است.

اتریوم در مقیاس هفتگی حدود 8 درصد کاهش قیمت داشته و در مقیاس ماهانه با رشد 8 درصدی، همچنان در محدوده مثبت قرار دارد.

ارزش معاملات روزانه اتریوم مجددا کاهش چشمگیری داشته و طی 24 ساعت گذشته حدود 4.5 میلیارد دلار معامله در آن انجام شده که رقم کمی است. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 187 میلیارد دلار است.

آلت کوین ها رشد کردند، اما نه هیجانی

با وجود افت محدود بیت کوین، امروز آلت کوین ها وضعیت خوبی دارند و رشد قیمت دسته جمعی داشته اند. تنها آلت کوین منفی، آلت کوین است که آن هم کمتر از نیم درصد کاهش قیمت داشته است.

مابقی آلت کوین ها امروز مثبت هستند. بیشترین رشد قیمت را امروز لیدو دائو و فانتوم دارند که 11 درصد افزایش قیمت داشته اند. جالب اینکه با وجود مثبت بودن دسته جمعی آلت کوین ها، رشد قیمت ها چندان بزرگ و خیره کننده نیست. پس از لیدو دائو و فانتوم که بیشترین افزایش قیمت روزانه را دارند، هدرا و فلو با افزایش قیمت 6 درصدی بیشترین بازده را دارند.

نیر پروتکل، پالیگان و گراف هم با رشد 5 درصدی، جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. در مقیاس هفتگی هم هدرا با رشد 30 درصدی و لیدو دائو با رشد 15 درصدی جزو نمادهای پربازده محسوب می شوند.

ارزش معاملات 31 درصد کم شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد یک درصدی نسبت به دیروز به رقم 1.02 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم امروز 31 درصد کاهش یافته و به رقم 33 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 30 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان