مهاجرت جوانان متخصص، سرعت‌گیر پیشرفت صرافی‌های رمزارز

مدیرعامل صرافی «تبدیل»می‌گوید مهاجرت نیروی انسانی متخصص در سال ۱۴۰۳ فزونی می‌یابد و این مسئله به کند شدن روند پیشرفت صرافی‌های رمزارز منتهی خواهد شد.

به گزارش اکونگار به نقل از عصر تراکنش؛ مسعود ملک‌محمدی،‌ مدیرعامل صرافی تبدیل اعمال سقف ۲۵ میلیونی درگاه‌های پرداخت اینترنتی را یکی از چالش‌هایی می‌داند که در طول سال ۱۴۰۲ برای آنها مشکل‌آفرین بوده و بیان می‌کند که این مسئله باعث نگرانی تمام کاربران و به‌طور خاص کاربرانی شده که حجم معاملات آنها بالاست.

او در این‌باره می‌گوید: ما در «تبدیل» برای مواجهه با این چالش و عبور از آن، راه‌حلی اندیشیدیم و به کمک روش‌های جایگزینی نظیر واریز شناسه‌دار از طریق سامانه پایا و ساتنا در مقابل این چالش ایستادیم، ولی این تنها چالشی نبوده که در سال جاری با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌ایم؛ اختلالات اینترنت نیز یکی دیگر از مشکلاتی بود که نه‌تنها توان ما در ارائه خدمت مطلوب به کاربر را کاهش داده، بلکه در برخی موارد باعث افت تجربه کاربری افراد در استفاده از پلتفرم‌ها شده است.

بنا بر صحبت‌های او، تحلیل‌ها حاکی از آن است که در سال آینده با نرخ تورم بالایی مواجه خواهیم بود و این افزایش سریع قیمت‌ها‌، تأثیر مستقیمی روی مخارج صرافی‌های رمزارزی نیز خواهد داشت؛ مخارجی که خودش را در دو بخش پرداخت دستمزد کارکنان و تأمین زیرساخت‌ها به رخ می‌کشد.

ملک‌محمدی مهاجرت نیروی انسانی متخصص را یکی دیگر از چالش‌هایی می‌داند که در سال ۱۴۰۳ فزونی می‌یابد و در این‌باره اظهار می‌کند: مهاجرت جوانان متخصص ادامه خواهد داشت و این مسئله به کند شدن روند پیشرفت صرافی‌های رمزارز منتهی خواهد شد. خروج نیروی کار ماهر از یک شرکت به این معناست که انرژی و زمان لازم برای توسعه خدمات باید صرف جذب و تعلیم نیروهای جدیدی شود که عموماً کم‌تجربه‌اند و تخصص کمتری دارند و این یعنی به تعویق افتادن توسعه.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان