۸۲ دانش آموز بستری شدند

مسمومیت سریالی دانش آموزان به بروجرد رسید!

فرماندار بروجرد لرستان گفت: بر اساس اعلام اولیه کارشناسان، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش آموزان بوده است.

به گزارش اکونگار به نقل از فارس؛ مسلم مرادی، فرماندار بروجرد با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «احمدیه»، اظهار کرد: ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه از ۸۲ دانش آموز بستری شده در حال حاضر ۱۱ نفر در بیمارستان هستند، افزود: مابقی دانش آموزان با مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان مرخص شدند، ضمن اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است.

مرادی در خصوص علت حادثه نیز افزود: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

او با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

فرماندار بروجرد از ادامه بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه این شهرستان خبر داد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان