دعوت صادراتی وزیر تانزانیا از پاکشوما در حوزه لوازم خانگی

وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از کارخانه‌ پاکشوما عنوان کرد: کسب دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا توسط این مجموعه قابل توجه است و ما از انتقال آن به کشورمان استقبال می کنیم.

به گزارش اکونگار به نقل از ال کا ایران؛ وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: تولید انبوه و متنوع لوازم خانگی توسط این مجموعه‌ای با چنین ظرفیتی برایم جالب است.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا ضمن اشاره به نیاز بالای کشورهای آفریقایی به محصولات خانگی عنوان کرد: افزایش روابط تجاری و اقتصادی با تولید کنندگان ایرانی در راس کار ما قرار دارد.

او افزود: محصولات پاکشوما از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ما از مدیران این کارخانه درخواست کریم تا در بازار تانزانیا و کشورهای آفریقایی حضور فعالی داشته باشند.

حسین اسحاقی؛ قائم‌مقام مدیرعامل گروه صنعتی پاکشوما در جریان این بازدید گفت: اقدامات دولت سیزدهم باعث شده تا ظرفیت‌های خوبی برای تولیدکننده ایرانی ایجاد شود و از طرفی آمادگی لازم برای صادرات سالانه یک میلیون دستگاه لوازم خانگی به کشور‌های آفریقایی وجود دارد.

اسحاقی در پایان افزود: تانزانیا می‌تواند زمینه ساز ارتباط ایران و آفریقا باشد که در ابتدا صادرات لوازم خانگی و سپس انتقال دانش فنی را در برنامه خود داریم.

لازم به ذکر است که پاکشوما در سال 1399 یکی از صادرکننده‌های نمونه در کشور بوده و قصد دارد تا در سطح بین المللی فعالیت بیشتری داشته باشد و صادرات لوازم خانگی به کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی را در برنامه های امسال و سال های آتی خود قرار داده است.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد