وحید حقانیان، «جعبه سیاه» مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۳؟

وحید حقانیان ساعاتی قبل با حضور در ستاد انتخابات کل کشور برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش اکونگار، صبح امروز در جریان سومین روز ثبت نام از داوطلبان چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وحید حقانیان با حضور در وزارت کشور رسما کاندیداتوری خود را به ثبت رساند.

درحالی که طی سال‌های اخیر وحید حقانیان در سکوت کامل به سر می‌برد و هیچ اظهار نظری از او در هیچ زمینه‌ای دیده نشده و همچنین  عدم حضور حقانی در اجتماعات کشوری هم  جای سوال داشت. 

وحید حقانیان پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت صبور و فهیم قرار بگیرم. از آخرین لایه مغز نظام به پوسته اول گذر کنم.

وی افزود: با تصمیم شخصی خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران معرفی می‌کنم. گذر از این مرحله تاریخی و نظم نوین جهانی با توجه به منافع کشورها نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی حضور گسترده مردم و استفاده از توانایی‌های مادی و معنوی کشور است.

حضور وحید حقانیان در ستاد انتخاباتی کشور حاشیه‌های بسیاری به دنبال داشت. یک فعال رسانه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس از او به عنوان جعبه سیاه مناظرات انتخاباتی یاد کرد. 

photo_۲۰۲۴-۰۶-۰۱_۱۲-۴۲-۳۰

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد