وزیر کشاورزی محکوم به حبس تبرئه شد؟/ حضور ساداتی نژاد در مراسم بزرگداشت رییسی

درحالی که محکومیت ساداتی نژاد، وزیر کشاورزی دولت سیزدهم از سوی قوه قضاییه تایید شده است، اما خبرهای غیر رسمی حاکی از این است که او به زندان نرفته است.

به گزارش اکونگار به نقل از چند ثانیه، رئیس دستگاه قضا در ۲۵ اردیبهشت سال جاری‌ در دیدار با دانشجویان یاسوجی برای اولین‌بار از محکومیت ۳ ساله جواد ساداتی‌نژاد، وزیر سابق جهاد کشاورزی درباره پرونده نهاده‌های دامی خبر داد. 

سهم دولت رییسی در پرداخت ۳.۴ میلیارد دلار به «دبش» چقدر است؟

اژه‌ای در رابطه با این موضوع گفت: "در این پرونده برای ۸ نفر اعم از وزیر و معاون وزیر، حکم صادر شد که اخیرا با درخواست اعمال ماده ۴۷۷ از ناحیه محکومین مواجه شده‌ایم."

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر درخواست وی در دیوان عالی در حال بررسی است و تاکنون نتیجه قطعی در رابطه با درخواست وی صادر نشده است.

اما پس از انتشار این اخبار، روز گذشته عکسی از حضور وزیر سابق جهاد کشاورزی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مدرسه عالی شهید مطهری منتشر شد که در بین محافل مختلف سیاسی و فضای مجازی هیاهویی ویژه به‌پا کرد. 

برخی از رسانه‌ها و افراد خاص با تیترهای زرد اعلام کردند: چرا عدلیه با دانه‌درشت‌ها براساس قانون رفتار نمی‌کند؟ آیا ساداتی‌نژاد تبرئه شد؟ و ...

اما آنچه که در این تیترها و خبرها مشخص است این است که افرادی خاص با اهداف سیاسی به‌دنبال جریان‌سازی علیه دستگاه قضا هستند و می‌خواهند از این موضوع بهره مورد نظر خود را ببرند، این در حالی است که حکم ساداتی‌نژاد به‌تازگی قطعی شده و مراحل تشریفات قانونی آن در حال اجرا است.

سوالی که باید از این گعده سیاسی خاص پرسیده شود این است که اگر دستگاه قضا به‌دنبال چشم‌پوشی و لغو حکم ساداتی‌نژاد بود چرا رئیس دستگاه قضا در‌ دیدار با دانشجویان یاسوج به‌شخصه و برای اولین بار خود از حکم وزیر سابق خبر داده و مردم را محکومان این فساد بزرگ آگاه کرده است؟

آیا این افراد تنها می‌خواهند به این عکس بسنده کنند؟ آیا نمی‌خواهند قدری تحمل کنند تا پس از طی تشریفات قانونی وضعیت ساداتی نژاد روشن شود؟

 

 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد