برنامه سازمان امور مالیاتی برای مبارزه با فرارهای مالیاتی

سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کل کشور، گفت: ما در مقابل صنوفی که فرار مالیاتی داشته باشند قطعا ایستادگی خواهیم کرد چراکه رسالت خودمان را مبارزه و جلوگیری از فرار مالیاتی می دانیم.

به گزارش اکونگار، به نقل از خانه ملت، سید محمد هادی سبحانیان، در رابطه با اجرای طرح مالیات ستانی از مشاغل خاص و پردرآمدها در کشور گفت: صنوفی درآمد بالایی را کسب کرده و بر خود واجب می دانیم بروی این موارد تمرکز داشته باشیم چراکه اساساً ما مبارزه با فرارهای مالیاتی را از جمله رسالت و وظایف خود می‌دانیم.

روش مالیات ستانی رسما تغییر کرد

رئیس سازمان امور مالیاتی کل کشور تاکید کرد: به واقع برای ما در ابتدای امر تفاوتی بین صنوف مختلف وجود ندارد؛ البته درست است که جامعه به برخی ازصنوف اعم از طلا فروشان و پزشکان حساسیت هایی دارند که این حساسیت‌ها هم بعضاً از جهاتی می‌تواند درست باشد اما به عنوان سازمان امور مالیاتی مکلفیم که قانون را عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه قانونگذار طبیعتاً بین صفوف مختلف در اخذ مالیات ستانی تفاوتی قائل نمی‌شود اظهار کرد: ما در مقابل صنوفی که فرار مالیاتی داشته باشند قطعا ایستادگی خواهیم کرد چراکه رسالت خودمان را مبارزه و جلوگیری از فرار مالیاتی می دانیم و این موضوع را در راستای استقرار عدالت مالیاتی قلمداد می کنیم. انشاالله و به حول و قوه الهی در مقابل فشارها کوتاه نخواهیم آمد.

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد