مدیرعامل گلرنگ سیستم در گفت‌وگو با «اکونگار» مطرح کرد

رونمایی از دو سوپر اپلیکیشن کاربردی گلرنگ برای مردم و فروشندگان

مدیرعامل گلرنگ سیستم گفت: دو سوپراپلیکیشن کاربردی گلرنگ برای مردم و فروشندگان رونمایی خواهد شد.

به گزارش اکونگار، آنطور که پیداست ۱۴۰۳ برای شرکت‌های بزرگ، سال سرمایه‌گذاری و توسعه است. در حاشیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ که هفته گذشته برگزار شد مدیرعامل گلرنگ سیستم درباره برنامه‌های این مجموعه برای سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها و سوپر اپلیکیشن‌هایی که قرار است توسط گلرنگ رونمایی شود، اطلاعاتی را در اختیار خبرنگار «اکونگار» گذاشت.

وحشت برندهای استارتا‌پی در پی ورود حاکمیت / انحصار جایگزین رقابت و خلاقیت می‌شود؟

سوپرا پلیکیشن‌های B2C و B2B روانه بازار می‌شوند

علیرضا کیان‌پور مدیرعامل گلرنگ سیستم در گفت‌وگو با خبرنگار «اکونگار» درباره برنامه‌های این مجموعه در سال جاری گفت:« سال ۱۴۰۳ در اکوسیستم دیجیتال سوپر اپلیکیشن تپسی در  B2C و سوپر اپلیکیشن سیمرغ را در B2B خواهیم داشت. با این همه مخاطب سوپر اپلیکیشن سیمرغ مردم نخواهند بود و این سوپر اپلیکیشن تنها در دسترس فروشندگان قرار خواهد گرفت. با این حال هنوز از هیچ کدام از این سوپر اپلیکشن‌ها رونمایی نشده است و این دو سوپر اپلیکیشن B2B و B2C گلرنگ در سال جاری خواهند بود.»

سرمایه‌گذاری روی سوپر اپلیکیشن‌ها به صورت سختگیرانه

او در ادامه اظهار کرد:« هر چیزی که بتواند یک سبکی از این سوپر اپلیکیشن باشد، می‌تواند مدنظر برای سرمایه‌گذاری قرار بگیرد.  اصولا روی سرمایه‌گذاری  شاخص اصلی عملکرد (KPI)سختگیرانه‌ای داریم.  بعضی اوقات ترجیح می‌دهیم که به جای سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها venture building کنیم.»

به گزارش اکونگار، استفاده از سوپر اپلیکیشن‌ها در بسیاری از کشورهای جهان به روشی مرسوم تبدیل شده است، از آنجایی که این اپ‌ها سرویس‌های مختلفی مانند خدمات مبتنی بر پرداخت یا ابزارهای ارتباطی را در خود جای می‌دهد و با در اختیار داشتن ویژگی‌هایی که بخش‌ قابل‌توجهی از زندگی شخصی و کاری یک فرد را پوشش می‌دهند، چندین نیاز مخاطب را برطرف ساخته و به همین دلیل مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. 

 

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد