اعلام قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان در واحدهای درجه یک کیلویی ۱۷۰ هزار تومان و در واحدهای درجه ۲ کیلویی ۱۴۰ هزار تومان است.

به گزارش اکونگار به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان در واحدهای درجه یک کیلویی ۱۷۰ هزار تومان و در واحدهای درجه ۲ کیلویی ۱۴۰ هزار تومان است.

علی بهره‌مند ضمن اعلام قیمت مصوب زولبیا و بامیه اظهار کرد: برای شیرینی شب عید نیز قیمت مصوبی وجود ندارد و بر اساس مواد به کار رفته شده، کیفیت و عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

 رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران تصریح کرد: نظارت‌ها بر بازار صورت می‌گیرد اما مردم هم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف آن را به اتحادیه با شماره ۶۶۹۴۴۴۱۱ یا سامانه ۱۲۴ گزارش دهند. این شکایات و گزارشات بررسی و در صورت تایید، واحد متخلف به تعزیرات معرفی خواهد شد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد