سرمایه گذاری هنگفت یک شرکت برای راه اندازی کارخانه کولرگازی!

شرکت تولیدکننده لوازم خانگی تی سی ال از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای راه اندازی یک کارخانه هوشمند در گوانگجو چین با هدف افزایش صادرات خبر داد.

به گزارش اکونگار؛  براساس اطلاعات منتشر شده، این کارخانه در سپتامبر سال جاری راه اندازی می شود و انتظار می رود که به ظرفیت تولید 8 میلیون دستگاه سیستم تهویه مطبوع در سال برسد.

مدیران تی سی ال بر این باورند که بازارهای جهانی با کمبود تولید کولرگازی مواجه هستند و در همین راستا، قرار است که تولیدات تاسیسات ژونگشان از 11 میلیون دستگاه کولر گازی در سال گذشته به 15 میلیون دستگاه در سال جاری افزایش یابد.

در ادامه این گزارش آمده است که بازار داخلی کولر گازی در حال اشباع شدن است و به همین دلیل فضا برای صادرات به سایر کشورها و رقابت با برندهای مطرح باید ایجاد شود. مدل های ساخت چین دارای قیمت مناسبی هستند و از کیفیت لازم برخوردارند که می تواند به عنوان مزیت رقابتی در نظر گرفته شود اما برندهای کره ای و ژاپنی سهم بالایی در بازار جهانی دارند و به راحتی نمی توان از آن ها عبور کرد.

راه اندازی کارخانه تولید کولرگازی در در گوانگجو چین با ظرفیت تولید حدود 8 میلیون دستگاه کولرگازی می تواند زمینه را برای صادرات فراهم کند.از طرفی تی سی ال کارخانه هایی در برزیل، اندونزی و سایر استان های چین دارد.

از دیگر رسانه ها
دیدگاه
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اکونگار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد